Az öntethez: 2 evőkanál olívaolaj 2 evőkanál balzsamkrém 1 ek méz 1 ek víz 1 evőkanál mangóecet só, bors

Első célunk a német borkapu volt. Itt ízletes borokat kóstolhat meg, és azonnal meg is vásárolhatja őket. Érdemes megnézni. A pincérnők nagyon barátságosak, és sok érdekes információt adhatnak a tapasztalatlan borismertetőnek az istenek italáról. A vinotheque látogatásunk után egyenesen a szőlőhegyre mentünk, amelyet itt Sonnenbergnek is hívnak. Számtalan lehetőség kínálkozik a túrázók számára, hogy gyalog fedezzék fel a régiót. A Pfalz Gastlandschaften Rheinland-Pfalz alkalmazáson keresztül érdekes túraútvonalakat találhat. A szőlőskerteken sokféle út vezet. Számos tábla segít megtalálni a helyes utat. Mi azonban elsodródtunk, és csak sétálni kezdtünk. Útközben fantasztikus kilátás nyílt a télies Rajna-síkságra. Nagyon napos napunk is volt. Utunk a Dornfelder szőlőn túl egy kicsi, álmodozó kastélyhoz vezetett minket. Messziről alig látni.

balzsamkrém

Titokban sok fa és bokor mögött elrejtve kiderült, hogy közelről egy kicsi, álmodozó, idilli földdarab. A

A tornyot, más néven erődítményt, az eredeti kastélyból megőrizték. Szomszédos melléképületek vannak lakásra. Sajnos az ösvény csak a bejárati kapuhoz vezetett, amely természetesen zárva volt. Sajnos a magántulajdon feljegyzése nem igazán hívta meg, hogy más utat keressen. Nem akartunk senkit zavarni. Ennek ellenére elkaptunk néhány pillantást, és ez elég volt a kíváncsiság felkeltéséhez.

Amikor hazaértem, kutattam, hogy kiderüljön, ki lakik még ott. Sajnálatomra alig található információ

nak nek. A kastély korábbi tulajdonosai Leiningen és Fleckenstein urai voltak. A 4 km séta után megálltunk a Leiling pincészetnél. Ez a hely mindenkinek kötelező, aki szereti a régi épületek hangulatát és varázsát. Amint a látogató belép a borozóba, lenyűgöz egy kandalló. Amint odakint hidegebb lesz, mindig be van kapcsolva, így a vendégeket mindig barátságos melegséggel fogadják. Senki sem fordulna meg, és távozna. Mi sem. Mintha véletlenül kaptuk volna az asztalt a kandalló elé, ahonnan akadálytalan kilátás nyílik a lángoló tűzre. Álom egy ilyen gyönyörű séta után. Nagyon ízletes borral (Auxerrois) megosztottuk a pfalzos tányért (májgombóc, bratwurst és Saumagen savanyú káposztával). És kiderült: Nem csak a helyszín kiváló, hanem a bor és a pfalzi étel is. Ezért a Leiling borászat nagyon ajánlott. Ezzel szép vasárnapi kirándulásunk a Pfalzba már véget ért. Rövid volt, de nagyon intenzív a pihenésre.

Finom vasárnapi reggeli Sült tojás tekercsben Ma szeretnék bemutatni egy finom változatot egy reggeli tojásnak. A legjobb, ha ezt a receptet használja, ha kiterjedt vasárnapi reggelit tervez, vagy villásreggelit fogyaszt a barátaival. Ígérem neked, ez a recept vonzó és egyszerre finom. És a legjobb az egészben, hogy nem kell sok. Hozzávalók (tekercshez): 1 tekercs (lehetőleg az, amelyet felül kinyithat) 1x szalonna 1 tojásos krémsajt (mindegy, melyik) mozzarella vagy reszelt sajt Elkészítés: A tetejéről először levágunk egy fedelet. Ezután gondosan ki kell ürítenie a zsemlét. A tésztát másra is felhasználhatja. Minden bizonnyal megtalálhatja az interneten a recepteket. Most a töltelékről van szó. Kenje meg a tekercs belső területét krémsajttal. A legjobb, ha a krémsajtot egy kanállal bekenjük a tekercsbe, és elosztjuk. Itt más spreadeket is használhat. A kreativitásnak itt nincsenek korlátai. Majd szalonnával kibéleled a zsemle nyílását.

Most csak tegye a tojást a tekercsbe, adjon hozzá egy kis sót, öntsön rá egy kis sajtot, és zárja le ismét a fedelet. Egyszerűen rá lehet tenni a fedelet. Rendben kellene lennie. Ezután az egészet előmelegített sütőben 180 C felső és alsó hőfokon 20-30 percig sütjük. A sütési idő attól függ, mennyire puha a tojása. Ezen a ponton egy kis tipp tőlem. Ha a zsemle vagy a fedél tetején már nagyon sötét, de a tojás még nem megfelelő állagú az Ön számára, akkor egyszerűen vegye le a fedelet, és fedje le a zsemlét fóliával. Csak próbáld ki. Jó étvágyat kívánok! Kajak-túra: Cerf-sziget és Moyenne-sziget Itt található egy kiegészítő a Seychelle-szigeteki nyaraláshoz. Utolsó szigetünkön, a Cerf-szigeten különösen tetszett egy túra. A szállásunk kajakjával L Habitation körbejártuk a Cerf-szigetet. Ezen a túrán Katie és Sven kísért minket.

Útközben kis öblökben és egy csodálatos homokparton álltunk meg, amely apálykor valóban elérhető. Nagyon szerencsénk volt aznapi árammal.

Tehát igazán nyugodt és lenyűgöző volt egy kis cirkálás a szigetek között. Nagy célunk Moyenne szigete volt. Már korábban is sokat olvastunk és hallottunk erről a kis Izlandról. A sziget mindössze 480 méter hosszú és 300 méter széles, és paradicsoma a gyümölcs denevéreknek és a teknősöknek. Több mint 150 Schildi él ott a szigeten. Kiemelés a schildi-őrült Ive számára. A Moyenne-sziget az évszázadok során különböző kezekben volt. Legutóbb a brit Brendon Grimshaw birtokolta a szigetet.

Célul tűzte ki, hogy a szigetet olyan természeti paradicsommá változtassa, amelyre soha nem szabad szállodát építeni. Erre kampányolt a helyi René Antoine Lafortune-nal együtt. Még 2012-ben bekövetkezett halála előtt Grimshaw megalapította a Moyenne Island Alapítványt, amelynek célja, hogy halála után is fenntartsa a sziget védett nemzeti park státusát. Ma a látogatók egyenesen átmehetnek a szigetre. Nem számít, hogy ez vezetett túra, vagy hogy kajakozunk. A leszállásért azonban személyenként körülbelül 10-et kell fizetnie. Ön azonban örömmel fizet ezért, mivel ez a pénz közvetlenül az Alapítványhoz kerül a sziget fenntartására. Ahol kikötöttünk a kajával, ott is volt lehetőség enni és inni. Csak ittunk egy italt, majd elindultunk sétálni a szigeten. Van egy klassz térkép, amely kissé emlékeztet a Kincses sziget című film kincstérképére. Sokat kellett felfedezni a túrán. Rengeteg teknős, gyümölcs denevér, különféle pálmafák, egy kis kalóz temető, Brendon Grimshaw háza és fantasztikus kilátás.

Ezt a szigetet évszázadokkal ezelőtt kalózszigetként ismerték. Valójában a pletykák szerint 30 000 000 font kincs van ott (egy újságcikk szerint

ott a szigeten) el van rejtve. Sajnos, miután nem találtuk meg a geoládánkat, meg sem próbáltuk megtalálni a kincset. A szigetre tett kirándulás még mindig érdemes mindazoknak, akik szeretik a tiszta természetet, értékelik a magányt és kissé kalandosak. Ha érdekli a sziget, megnézheti Brendon Grimshaw dokumentációját az azonos nevű A homokszem című könyvről. Rántott Fette Henne (Krause anya tyúk) Ma van egy kissé szokatlan receptem az Ön számára. Ez kifejezetten a gomba szerelmeseinek szól. Minden szenvedélyes gomba válogató ismeri őt, akit Krause anya tyúknak vagy kövér tyúknak hívnak. Ez a gomba nem túl gyakori, és inkább fürdőszivacsra, mint ételre emlékezteti a nézőt. Sokan egyáltalán nem gyűjtik össze, mert az elkészítés elég időigényes. Ennek ellenére azt kell mondanom, hogy megéri. Nagyon fűszeres és kicsit hasonlít a gombák ízére. Két hete valóban találtunk egy tisztességes példányt az erdőben, és magunkkal vittük. Most arra a kérdésre, hogy hogyan lehet elkészíteni ezt az ízletes gombát. Minden, amire szüksége van: szűrőedény, nagy serpenyő, 3 nagy tányér és néhány hozzávaló.

Az első két merülésünk a következő merülési helyekre vezetett minket: Merülési hely: L Ilot-sziget Ez néhány szikla, amelyek körül a víz alatt gyönyörű zátony található.

Merülési hely: Iker bárkák roncsa A két roncsot 25 évvel ezelőtt elárasztották és elsüllyedtek, hogy a tengeri élet számára új élőhely alakulhasson ki rajtuk. A táj egyszerűen hihetetlenül szép és érdekes, a hajót sok korall borítja és halak lakják. A megfelelő engedéllyel rendelkező búvárok számára alkalmasak a búvárkodáshoz is.

Mit láttunk? rengeteg különféle színes hal, sugarak, egy kis polip, lenyűgöző zátonyok, 2 roncs és egy hatalmas zöld humphead hal. Miután az első két merülés olyan gyönyörű volt, úgy döntöttünk, hogy aznap elvégzünk egy harmadikat. De előbb visszatértünk a merülési központba, ahol ebédeltünk és megerősítettük magunkat a következő merüléshez. A harmadik akkor az akvárium nevű merülési helyen volt. A zátony azért kapta ezt a nevet, mert sokféle színes hal és egész halcsoport létezik.

Merülés a La Digue-ból: Ezen a szigeten már korábban találtunk egy búvárközpontot, amelyet nagyon jól értékeltek. Rövid előzetes beszélgetés során egyértelmű volt számunkra, hogy újra merülni akarunk az Ocean Trek Divers-rel. További ösztönző volt egy katamarán elvitele a merülési helyre. Merülés helye: Ave Maria Itt furcsa sziklaalakzatok voltak a víz alatt, amelyeken csodálkozni lehetett, és sok érdekes hal. Például. Zátonycápák. Olyan, mint náluk a pókok. Jobban félnek tőlünk, mint mi tőlük. Ennek ellenére mindig tiszteletben tartottuk a biztonsági távolságot. Merülési hely: White Bank A White Bank lenyűgöző volt. Itt csak mindent meg lehetett nézni. Mindenekelőtt végre Ive s Schildi.

Mit láttunk? Sok, különböző színes hal, sugár, zátonycápa, teknősbéka, kardhal, lenyűgöző sziklaalakzatok. Az Indiai-óceánon való merülést csak annak ajánlhatjuk, aki rendelkezik megfelelő merülési engedéllyel. Egyszer a Cerf-sziget körül összesen 4 napig voltunk Cerf-en. Ezt használtuk a sziget felfedezéséhez gyalog és kajakon. Első túránk a szigeten át egy gyönyörű tengerpartra vezetett, kilátással a St. Anne Marine Nemzeti Park többi kis szigetére. A mód, nos mit tudsz mondani róla. Egyszerű volt, de nem pókfóbiás emberek számára. A nagy pálmapókok mindenütt a fákon lógtak. Sajnos úgy tűnik, hogy ennek a fajnak nincsenek kis példányai. Néha nagyon vigyáznunk kellett, hogy ne érjünk a hálóhoz. Ettől kezdve a szigetet Pók-szigetnek hívták számomra.

Útközben csodálatos kilátás nyílik a környező szigetekre.

Körülbelül 700 m után megérkeztünk a sziget másik oldalára. Volt egy csodálatos tengerpart, és végül Ives pálmát akart. Ezt kereste kezdettől fogva. Ezt a pálmafát az jellemzi, hogy közvetlenül a tengerpart padlója felett fut, és a látogatók feküdhetnek rajta.

A strand nagyon szép volt, és nagyon messzire sétálhattunk a sekély vízbe. Itt azonban rengeteg sugár volt, és vigyáznunk kellett, hogy ne lépjünk rá.

Ezen a gyönyörű helyen találkoztunk Katie-val és Sven-nel. A kettő is a szállásunkon volt, és hiszitek, ha nem, a hallei igazi Ossis. Micsoda véletlen. Mi, Ossis, mindenütt megtalálhatók vagyunk. Egy hullámhosszon voltunk és együtt töltöttük a napot a tengerparton.