"Menjünk most szörfözni, mindenki megtanulja, hogyan!"

Három hetes kemény önkéntesség után Ausztráliában itt volt az ideje egy hét pihenésnek a föld alatt - legalábbis gondoltam. Öt nap Szünet nélküli szörfözés, így szembesülsz vele Aussie életmód előtt, szép idő esetén, hűvös emberekkel, közvetlenül a tengerparton. És pihentető is volt, legalábbis akkor, amikor nem álltál a deszkán vagy próbáltál rajta állni. Mert maga a szörfözés hihetetlenül kimerítő.

Rövid bevezetés a szörfözéshez

Rövid utam ide: Katoomba és a Kék-hegység valóban ösztönözte a cselekvés és a sport iránti vágyamat, úgy hogy megőrülök a Szörfös tanfolyam örömmel, hogy a közelben lehet Byron-öböl állt előttem. Hétfőn reggel tizenegy másik szörfös hallgatóval találkoztak a szervezők Sydney vasútállomás felkapta, és szakadó esőben a közelbe ment Umina tengerparti város, ahol meg kellene szereznünk az első leckét. De senki sem akart száraz edzéseket végezni a tengerparton, későbbi első szörfözési gyakorlatokkal a vízben egy túl rövid éjszaka után, esőzuhannyal.

hogyan
Száraz futások az Umina strandon

De minél közelebb értünk célunkhoz, annál inkább megnyíltak a felhők kék ég és fényes napsütés. Amikor készen álltunk a tengerparti nedvesruhákban, alig látszott felhő az égen. Tökéletes! És hát elkezdtük. Először azt mondták nekünk, hogyan kell kúszni a táblán, és röviddel ezután evezzünk vissza a part felé a hullám előtt, hogy elkapjuk a hullámot. Aztán a szőke hajú, napbarnított és kék szemű szörfoktatók (nem közhely, valójában az) megmutatták, hogyan kell ezt csinálni feláll a táblára és a hullámokat lovagolva. Olyan könnyen nézett ki homokon 😉 .

A szörfözés körülményei a szörfözés előtt: 1. dagály, 2. szél, 3. hullám

De aztán a dolgok a szerencsére nyugodt tengeren, Umina közelében kezdtek dolgozni. A kis testhullámok Ez nekünk kezdőknek jól jött, hogy lassan át tudjuk vinni a strandon tanultakat a vízbe, és így az első hullámok álltak - csak néhány másodpercig. De mivel ez szinte mindenkinek bevált, a hangulat remek volt és ez kezdeti eredményérzet izgalmas hetet ígért.

Napi szörfözés a szörf táborban

A hét egyre jobb lett, akárcsak a miénk Állhatatosság a táblákon. Azok lettünk, miután első nap szörföztünk a vonaton Szörf tábor Közel Coffs Harbour ahol mindannyian együtt voltunk elhelyezve egy kis kunyhóban. Ez közvetlenül a tábor előtt volt hosszú part szörfözéshez és a strand mögött sűrű dzsungel, amennyire a szem látta. Az egyik délben és este volt főzött kulináris reggel pedig volt egy pazar reggeli - mindent, amire egy szörfös szíve vágyik. Még egy palackos bolt is volt, ahol minden este bárkit, aki akart, a legközelebbi italboltba hajtották, hogy bevásároljon. Tehát jól érezheti magát!

Tipikus orrmerülés szörfözés közben

Az egyetlen igazán kimerítő dolog, amit senki nem tehetett érted, a szörfözés. De észrevetted mindennap reggel és délután Előrehalad, úgy, hogy valójában mindig elégedett voltál magaddal, bár természetesen még mindig nagyon gyakran magas hullámokkal orr merülések készült. A szörfdeszka elülső része a vízbe merül, ha nincs elég sebessége, vagy ha felkelés előtt túl messzire evezett a táblán.

Elméleti óra magyarázatokkal a homokban

Az elméleti órákon a tengerparton és a gyakorlati órákon a vízben mindig azzá váltunk fotósok kíséretében, aki a végén megadta nekünk az összes fotónkat. Azok a foglalkozások, ahol minden ebéd vagy vacsora után reggel vagy délután néztük a megfelelő képeket, különösen viccesek voltak, és nevettek egymással, amikor valaki ismét hanyatt esett a vízbe.

Itt a legjobb fotók tőlem itt Szörfözés: