Patascha gasztronómiai útja Puerto Viejo de Talamancán keresztül

utazása

Számtalan jó étterem található Puerto Viejo de Talamanca területén és környékén. Be kell vallanunk, hogy még soha nem ettünk itt rossz ételt.

Függetlenül attól, hogy ez egy kicsi szóda vagy a nemes olasz, itt mindent megtalál, amit a szíve vágyik, és még sok minden mást!

Lehet, hogy kissé furcsán hangzik, de Puerto Viejóban nálunk valaha volt a legjobb pizza, tészta és tonhal steak ... és itt vannak minden idők kedvenceink:

SODA GUETTO LÁNY: Puerto Viejo de Talamanca

kulináris

Ez a kicsi, de nagyon bájos üdítő a Puerto Viejo bejáratánál található (a jobb első hídnál). Nincs menükártya. Csak kérdezd meg, mi van, és Guetto Girl megmondja neked ... A karibi csirke patakonokkal (sült banán), rizzsel és salátával fantasztikus ... csakúgy, mint az ár, nem lehet legyőzni.

patasha

FLIP FLOP: Puerto Viejo de Talamanca

Amikor először voltunk Puerto Viejóban, egy kora délután a flip-flop étteremben kötöttünk ki. Nagyon sokféle saláta, hamburger, hal, ázsiai curry, koktél, friss gyümölcslé, bor, stb. Van. Javasoljuk a friss salátát mangóval és pesto garnélával, valamint a hamburgert ... nagyon finom!

CHILE ROJO: Puerto Viejo de Talamanca

utazása

Inkább turisztikai mágnes, de bizonyos bájjal. Nagyon jó ülni az 1. emeleten és nézni az utcai élénk éjszakai életet, finom koktéllal és remek ételekkel ... Minden este külön 3 fogásos menü áll rendelkezésre, csak 7 200 Colone/12,50 € áron.

Frissítés 2016: Az étterem megváltozott. De az ajánlat továbbra is ugyanaz!

BIKINI SZÁLLÓ/ÉTTEREM: Puerto Viejo de Talamanca

Ez az étterem, amelyet hostelként is működtetnek, nemrégiben felújított, és nagyon hasonlít a flip-flop étterembe.

A mojitók remekek, és hetente egyszer van egy speciális sushi kombinációjuk. Az étlap változatos, a helyi ételektől a német bratwurstig!

COMO EN MI CASA ART CAFE: Puerto Viejo de Talamanca

kulináris

Az egészséges táplálkozás területén Puerto Viejo egyik legjobb kávézója!

Reggel reggel 7-től már nyitva van. A szerdák zárva tartanak. Szinte először elnéztük ezt a kis kávézót, amely az 1. emeleten van egy hentesbolt felett. Szombaton, a heti Farmersmarket után úgy döntöttünk, hogy ott reggelizünk ... és nem csalódtunk!

A tulajdonosok nagyon szépen köszöntöttek minket, és elmagyarázták nekünk a kávézó koncepcióját.

MINDEN házi készítésű, a lekvártól a gluténmentes brownie-ig, nagyszerű! Ehet teljesen vegánul is, ha akar.

A „Special” mellett döntöttünk (kb. 4000 Colone/7 euróért), és ez minden várakozásunkat felülmúlta! Vegetáriánus zöldséges omlettet, két szelet házi kenyeret, finom lekvárt és egy rohadt tüzes chutney-t kínáltunk.

Nem, ez még nem minden ... még mindig volt friss gyümölcs és egy csésze olasz kávé ...

AZTA! Itt összeállíthatja saját salátáját, vagy megrendelhet egy élénkítő szuper gyümölcsös turmixot ... nem lehet frissebb.

OUTBACK JACK ÚTMUTATÓ GRILL: Puerto Viejo de Talamanca

utazása

Valószínűleg a környék legtöbbet fényképezett étterme.

Nem lehet kihagyni!

Őrült hely még őrültebb emberekkel és tárgyakkal. Minden asztalon van egy kosár ősi retro szemüveggel ... garantált a szórakozás!

Este időnként élő zene szól (mint Puerto Viejo számos éttermében), a menü pedig ausztrál, csakúgy, mint annak tulajdonosa: hal és hús a grillből, a „Surf and Turf” mottó szerint.

Kettőnek választottuk a „BBQ Platter” -t. Az alábbi kép mindent elmond ... hihetetlenül finom volt! 25 000 Colone/43 €, de a karibi szabványok szerint is hihetetlenül drága ...

PUERTO PIRATA: Puerto Viejo de Talamanca

A legjobb reggelit mindenképpen itt szolgálják fel! Csak friss alapanyagokból készül, biogazdálkodásból, minden gyümölcslé frissen elkészítve, és a tengerpart közvetlen közelében lélegzetelállító! Reggeli türkizkék tengerrel és napsütéssel, mit akarhat még ...

patasha

Rendelje meg a „Big Kahuna kalózreggelit” 5000 Colonért/8 €: pita táska tükörtojással, grillezett sajttal, friss paradicsommal és avokádóval.

Aztán van egy csésze kávé vagy tea és egy friss szuper gyümölcs turmix ... finom.

AMIMODO: Puerto Viejo de Talamanca

Kívülről nézve az ember kezdetben nem sejti, mi rejlik mögötte ... de ne tévesszen meg!

Csak újra és újra hangsúlyozhatjuk, hogy itt a világ legjobb pizzáját ettük. Annyira megingatta a szájpadlásunkat, hogy a magas árak ellenére másodszor is odamentünk!

Az étterem gyönyörű kerttel rendelkezik, amely közvetlenül a tengerparttal határos, ahol pizzát élvezhet a lábával a homokban.

Ha szerencséd van, összefuthat egy vagy több rákkal.

Mint mondtam, az árak magasabbak, mint máskor, de hol lehet még beszerezni egy Pizza del Mar-t egész kagylóval, friss tenger gyümölcseivel és valódi mozzarellával?

KIRE ÉTTEREM GRILL: Puerto Viejo de Talamanca

„Gyorsan fogyasszunk valamit” ... mondtuk az esős délutánt, és megálltunk a Puerto Viejo és Cocles közötti főúton. Friss salátát választottunk csirkemellel, halkazadóval és két nagy mangolével.

A WC-n egy tábla hívta fel a figyelmemet, amely a következőket fordította: "Nyugodj meg ... a Karib-szigeteken vagy". Ez valószínűleg megmagyarázta a hosszú várakozást, amíg eljött az étel.

Még mindig meg kell tanulnunk jobban megbirkózni a Ticos „tranquilo” módjával ...

Az ételek a hosszú várakozás ellenére nagyon ajánlottak voltak. Este a grillből friss ételeket is kínálnak itt.

DE GUSTIBUS-SÜTŐ: Puerto Viejo de Talamanca

Amikor belépsz erre a helyre, úgy érzed, mintha a mennyben lennél ... ez az illat!

Itt minden megtalálható, amit édes szíved vágyik: a friss banántortától, a töltött kiflitől, a gluténmentes csokoládébrownie-tól, a házi kenyértől a pizzáig. Szinte minden kívánság itt teljesül!

JOHANNA ÉTTEREM: Cocles

Johanna ennek az étteremnek a tulajdonosa és főzője is. Szenzációsan alacsony áron kínál hagyományos karibi ételeket.

Az étterem kissé el van rejtve, közvetlenül a népszerű „Physis Caribbean Bed & Breakfast” mellett Coclesban. A felállítás nagyon egyszerű egy nyitott konyhával, ahol megnézheti Johanna főzését.

Valószínűleg a város legjobb tonhal steakje. Enyhén fűszeres kókuszos curry mártással tálaljuk. De a friss homárt is megrendelheti kevesebb, mint 11 000 Colone/19 € áron. Johanna mindent frissen és sok szeretettel készít el!

Dzsungelszeretet: Playa Chiquita

Ezt a kicsi, de kedves éttermet Willow, az AirBnB házigazdája ajánlotta nekünk, és minden idők kedvence lett! Puerto Viejo városától körülbelül 5 km-re délre, a Playa Chiquitán található. A helyszín nagyon privát, csak öt asztallal rendelkezik, és olyan érzés, mintha valaki otthon étkezne, nem pedig étteremben!

Ez nagyon tetszett. De sok más látogatónak is tetszik ... ezért jobb előre lefoglalni! A tulajdonosok, Poppy és Yamu, friss, házi termékekre támaszkodnak.

A kicsi, finom menü tésztát, hal- és csirke variációkat, és HATALMAS pizzákat kínál! Kóstoltuk már ilyen finom garnélarák tésztát ...

Meleg csokoládé brownie passiógyümölcs-fagylalttal ...

Határozottan 5 csillag. 2015. UPDATE: Sajnos a Jungle Love novemberben bezárta kapuit. Hiányozni fogsz nekünk!

Frissítés 2016: Az étterem újra megnyitotta kapuit, és most név alatt működik DIWO. Meglátogattuk az új tulajdonosokat, Jeni-t és Iwan-t, és egy igazán remek ételt ettünk!

Lényeg: Még mindig ajánljuk, és szinte azt mondanánk, hogy ez a legjobb étterem Playa Chiquitában. Az ár-teljesítmény arány betartja azt, amit ígér!