Szinte elveszett a pirit után kutatva

Ez a webhely sütiket használ. Webhelyünk használatával elfogadja, hogy sütiket állítsunk be. További információ

Nos, majdnem 4 év után sikerült annyira összetévesztenem a térképemmel és az iránytűmmel, hogy éppen eljutottam a "Stop (p)!" állt.

A pirit keresése ma viszonylag spontán kell, hogy legyen. Az elmúlt napokban megnéztem a kövületeket és az ásványi anyagokat, és megnéztem, hol találhatnak valamit. De mivel tegnap már nagyon elnyomó volt, ma szinte 31 ° -on húztam magam, mint a rágógumit. Miután elhatároztam egy kávé mellett, nem sokkal dél után beültünk a kocsiba, és az Eifel felé rántottunk.

Simmerathba érkezve a templom közelében lévő parkoló felé kell indulnunk, és onnan kell indulnunk. De nem volt kedvem az utcán átmenni a hőmérsékletekkel, ezért a térképet megnézve Paustenbachba hajtottunk. Nem megfelelő parkolóhelyek, de helyet találtak egy kicsit nagyobb építkezésen. Cipő, cipő, hátizsák, kártya a kezében, és mentünk.

Nem egészen 200 méterre az autótól, akkor a nagy meglepetés - a púpos vonal része.

Nagyon lenyűgözőek Alkatrészek. Részben derékig érő.

A térkép szerint a vágy célpontjának északkeleti irányban kell lennie; egy kis patak másik oldalán. Ennek megfelelően egy rövid kirándulás után egy nagyon keskeny helyi autóúton egyszerűen átmentünk az országon. Anya ki akarta próbálni, hogy a kókuszolaj önmagában elég-e ahhoz, hogy megvédje magát a kullancsoktól. Tehát belefért.

Véleményem szerint ennek mértékét nehéz elképzelni. Látnod kellett volna.

De valahogy elbizonytalanodtam. A terep nem utalt arra, hogy a közvetlen közelében sziklaalakzat lenne. 1: 50 000-es térképpel kéznél kissé dezorientálva haladtunk egy lehetséges cél felé. A közelben legyen egy Eifel-kereszt is, amelyet hiába kerestünk, de aztán megtaláltunk.

Eifel kereszt. Nos, működik.

E pont szerint a közeli patak látható volt. Az egyik út ugyanabba az irányba haladt, ezért csak követtük.

De mivel köztudottan kíváncsi vagy, a titkos jelek mindig nagyon vonzóak .

. az embernek mégis használnia kell az értelmet. Néhány méterre egyenesen lefelé ment. Lehetséges, de felesleges. Egy félreeső utat követtünk, amely egy kicsit biztonságosabbra vezetett minket.

Amikor megérkeztünk az aljára, csak felismertük, hogy ez egy grillezési terület a helyi közösség számára. Nem felülről látható. Valójában nem rossz, ha összehasonlítasz néhány képet a fórum üléseiről.

Hátránya, amelynek tetőpontján nem sokkal korábban álltunk.

Egy pillantással a térképre. Hm . De elveszett a nyom?

A térképen menedéket jelöltek, de az irány valahogy rossz volt. Az iránytű (óra) szerint sokkal északkeletibbnek kellett volna lennünk. Következtetés: Iránytű az órán disznó! II. Következtetés: A csillapítatlan menetiránytű sem jobb!

Kételyek merültek fel. Minden még mindig tökéletesen a keretek között van, de a saját képességeid ma hiányoztak (hatalmasak). Így hát a hivatalos útvonalon haladtunk vissza a grillkunyhóig, és egy úton kötöttünk ki. De . Vizet lehetett hallani. Nak nek.

Nos, nem vagyok olyan hülye, hogy térképet olvassak. Ha hegymászó kirándulás szervezése helyett az ösvényen maradt volna. Valójában röviden meg akartunk állni, hogy felszívjanak valamit, de számtalan szúnyog önmagában elviselhetetlenné tette a gondolatot. Térkép. Balra vagy jobbra? Linkek: ". Saját felelősségére". Nekem így tetszik.

Elvarázsolt, de a saját biztonsága szempontjából szabadon elérhető út. Felfelé, lefelé, lefelé, újra felfelé, át, alá,. gyönyörű a patak mentén. Volt valami.

Az ösvényen végzett jó hosszú szakasz után egy feltételezett városra bukkantunk, amelyet az 1: 50 000 térképen nem találtam meg. Lehet a?

A nyilvánvalóan követett turistaút jele (?) Az iránytű (óra) szerint jobbra mutatott, kelet felé. Nézd a térképet: Ja, illene.

Szeretem ezeket a hosszú lejtőket, amelyek csak nem akarnak véget érni. Jobb, ha rövid és éles, mint folyamatosan felfelé. Úgy legyen. Annak reményében, hogy belátható időn belül keressük a piritet, kanyarogtunk Isten útja hogy azonnal kijöjjön egy temetőben. Térkép. (Kérdőjel). Igyon és töltsön újra, ha már van rá lehetőség, fogyasszon egy kolbászt kettesre, nyugodtan pároljon és vegye ki az 1: 25 000-es kártyát a hátizsákjából. Micsoda felismerés!

Nos, ha vélt helységekkel találkozik, akkor azt is meg kell győződnie, hogy ez valójában egy helység, és nem csak egy kávézóvá átalakított malom.

31 °, hosszú ing (fekete) az előző napi leégésnek köszönhetően, hosszú nadrág, 10 kg hátul, túl kevés részeg, rossz felszerelés. 6 helyes szám egy további számmal.

Frissen megerősítve, hűvös BW háromszög (ek) kel a nyakán és kéznél az 1: 25 000 topográfiai térképpel, valamivel hosszabb tájolás után végül céltudatosan haladtunk.

A malom mellett egy országúton haladtunk a szokásos túraútvonalon, amelyet szintén jól jeleztek.

A cél elérhető közelségbe került, és a nyílt térből egyértelműen kiderült, hogy hatalmas ívet tettünk meg, amelyet elkerülni lehetett. Nem számít. Az idő remek volt, a hangulat jó volt, a kókuszolaj működni látszott, mit akarhat még?

Modern graffiti a vágyott sziklákon.

Igen, megtalálható a pirit, de el kellett volna hinnem az interneten elhangzó szavakat, amelyek szerint legalább ezen a helyen nagyrészt rákerestek. Aki mer az nyer

Szünet! Szép folt található a sziklaalakzat alatt.

Primitív, mint menedékhely, de nagyon hasznos.

Hosszú szünet után kicsit felfedezte a környéket.

Néha a dolgok gyorsan lementek.

Valamikor 19 óra után összepakoltunk. A hozam mérsékelt volt, és a legnagyobb lelet szélének 3 mm-nek kell lennie. A kalapács és a véső előnyt jelentett volna, de sajnos megfeledkeztek arról, hogy otthon elérhető közelségben vannak. Így mehet.

Mivel eddig a pontig a rendszeres utat követtük, megnéztem a térképet, és megállapítottam, hogy az autónak valójában nem szabad 1,5 km-re lennie. igazam volt.

A csaknem 8,5 km-es domb és domboldal túl korántsem volt unalmas és néha kissé igényes. Mégis józanító volt, hogy egy értelmes topográfiai térképpel nem kellett 2,5 órás oda-vissza utat megtenned. Nagyon szép volt, de a piritre nem volt elég idő.

Tanult:

• új iránytűre van szükség
  • a jövőben csak (legalább) 1: 25 000 kártyával utazzon
  • igyon többet 31 ° -nál
  • ne felejtsd el az eszközöket
  • jobb maradni az ösvényeken
  • vegye fel újra a keresztcsapágyak témáját
  • A retek jó, a kolbász is
  • a nadrág mögötted van
  • A cipők is jók
  • Hátizsák csábított
  • tanult

Ismerősnek tűnik. A kocsiban és otthon. Holnapra tervezik Hermannt. Meglátjuk. Kellemes hétvégét!

Sivatagi Vihar

Az Ön aláírása érvényes

De én személy szerint ezerszer jobbnak találom az ilyen élményeket, mint amikor minden úgy megy, mint az óramű.

A Desertstorm azt írta:

Igen, valójában van benne valami.

Most már kevésbé aggódom, hogy eltévedek-e Németországban. Ennek másként kellene kinéznie más, kiterjedtebb országokban. De a hibák láncolata zavart okozhat ismeretlen terepen.

1. Hiba
Megváltoztattuk a belépési pontot, és mivel Paustenbachban nem igazán találtunk parkolóhelyet, nem tudtam 100% -ban, honnan indultunk. Keresztirányú csapágyra itt valójában szükség lett volna, de egyrészt a kilátás túl korlátozott volt, másrészt a cél iránya nagyjából megtalálható volt, hogy országszerte elindulhasson.

2. Bukás
Még akkor is, ha eddig - egy ismert területen - 1: 50 000-es térképre támaszkodhatott, ez a vak meneteléseknél nem volt különösen hasznos a hiányzó részletek miatt.

3. Bukás
Az emberek túl gyakran támaszkodtak az óra kis iránytűjének irányjelzőjére. Ritkán ellenőriztem a menetelő iránytűvel, hogy ez valóban ilyen komolyan eltért.

4. Bukás
Túl biztonságosan tájékozódtál az ösvényjelölésekkel anélkül, hogy megbizonyosodnál volna arról, hogy jó irányba haladsz-e. Ugyanakkor a túraútvonal neve nem a legközelebbi úti cél.

5. Hiba
Ha talált egy hivatalos túraútvonalat, érdemes tovább sétálnia rajta, ahelyett, hogy a következő legjobb lehetőségnél letérne róla.

Röviden: hülyeség volt így kimenni.

Az autó újbóli megtalálása kisebb problémát jelentett volna. Eddig mindig támaszkodhattam és támaszkodhattam az irányérzékemre. De amikor megérkeztünk a simmerathi temetőbe, amely déli és nem északkeleti volt, kicsit másnak éreztem magam. Visszaléphetett volna 1: 1-re. Eljuthatott volna a Simmerath kijáratáig és onnan Paustenbachig. Bármelyik is visszajött volna. De az átkozott gól csak nem volt hajlandó megmutatni magát, ami kétségbe vonta a képességeimet.

A fekete tetejével és a finom kiszáradással kapcsolatos relatív melegség kevesebb mint 2 órán belül egyértelmű gondolkodást jelentett. Alig 20 percbe telt, mire tájékozódtam az 1: 25 000-es térkép használatával, mivel abszolút nem tudtam megmagyarázni, milyen messzire tértünk el a szokásos pályától. Egy másik probléma az volt, hogy nem a Simmerath volt az egyetlen hely, ahol leszállhattunk. Tehát a kihívás néha az volt, hogy megtudja, pontosan hová került. A temető, amely nem volt feltüntetve az 1: 25 000-es térképen, nem volt sok segítség. Csak akkor, ha a "Simmerath - Village Tour" jelzésű túraútvonal biztonságot és áttekintést nyújtott.

Az egyik legnagyobb hiba az volt, hogy a turnét (ismét) edzésnek tekintettem, és hagytam, hogy különféle körülmények áramljanak bele. A hátizsák súlyát (alig 10 kg alatt) szándékosan választották, és a vízellátás is szűkös volt. Kevésbé érdekelt a sport szempont, mint hogy megtudjam, hogyan viselkedik egy enyhén dehidratált test könnyű stressz alatt. Különösen a vízfogyasztás terén próbálom megmérni magam ebben az évben, hogy megszokjam. Mindazonáltal érdekes kideríteni, hogy a folyadékhiány rövid idő után, elfogadható körülmények között milyen hatással lehet. Bevallom, hogy 2,5 óra elteltével nehezen tudtam gondolkodni.

A kullancsok tekintetében jelenleg úgy tűnik, hogy az Eifelben is korlátozott. Csak egyetlen hordalékos erdei kullancs (nagyobb és más színű felépítésű, mint a közönséges fa kullancs) eltévedt a vállpántomon (?), Amikor az aljnövényzeten keresztül az Eifelkreuzig meneteltünk.