PSMF/SF Napló mindenki számára

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Bvelvet »2019. szeptember 9., 20:06

minden

Az Egyesült Királyságban edzésenként 2 szettel edzek, számomra nagyon nehéz súlyokkal, és megpróbálok hetente háromszor járni.

Valószínűleg annak köszönhető, hogy guggolás helyett ismét guggolok, de a fájó izmok nagyon idegesítőek

Mi segíti a regenerációt azon kívül, hogy sétálunk?


Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 9., 20:21

A sok só és az ivás segít nekem, az extra kálium abszolút segít (3-6 gr. Kálium-klorid-hexahidrát port veszek, ez 1,5-3 gr tiszta kálium a tetején)

A magnéziumot mindenképp be kell venni. Akár cink és kalcium, mit kell bevenni, segít, nincs terv. Fogyasszon egészségesen, forgassa jól a zöldségeket, és néha friss zöldségeket. Antioxidánsok.

egyébként szerintem semmi sem segít. tényleg olyan rossz veled? Vegyél egy forró zuhanyt, feketerakást/masszázst, ilyesmit

(alvási problémák ellen van egy szálam egy kiegészítőn, Ashwagandha)

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Bvelvet »2019. szeptember 9., 21:33

Úgy fogalmazok, még az irodai székből való felkelés is küzdelem, a test többi része nem jelent problémát számomra

Nincs káliumom, kérjek valamit

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 9. 21:44

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 11. 14:03

A 2. hét holnap van, és a 3. hét (7-től 8-ig) kezdődik. Reggel a szociális vonatkozású szabaddisznók (délután). A hét könnyű volt, a kardió nagyon sokat adott nekem, rendkívül jól érzem magam, mióta kardiózom! A motiváció (2. hét) rendkívül magas, sokkal magasabb, mint az 1. napon, thx isten! Szolid MOMENTUMom van .

Eddigi páros statisztikák:

1. Fokozott erő (+20 kg 4 hét alatt)

és súly matrica (régen kezdődött)

3. testzsírszázalék: 23% (3-szoros)

4. I. cél
mert hiányzik a tickerből --- >> akar -10% kfa-t, akkor építsen fel = 1 1/2 psmf ciklust/B-napomig el kell érnie a 94 hasat, tesóval kötött fogadás. . a tigris szeme.

kitalálom, hogy az 1/2020 az én szeretett felső/alsó részemmel épül fel (pillanatok fullbody)
5. cél II5-10 KG izomtömeg (2-3 zsír)/Beachbody2020

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek A figyelo »2019. szeptember 11., 15:32

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Bvelvet »2019. szeptember 11., 15:37

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 11. 17:12

Alkalmanként n evőkanál olívaolajat készítek a szokásosnál többet. Tehát 10.15.20 helyett 35-40 g F van, és (a csodabálom szerint) ez valahogy segíti a "túljutást". fitneszszakértők azt is mondták valahol, hogy egyesek számára ez csak 40,50 g zsírból valósítható meg, bármilyen okból is. De soha nem tervezem, hogy a böjt mindig spontán legyen, mint manapság, egyes napokon meg tudok böjtölni, máskor nem akarok enni, stb., Akkor vannak furcsa napok, amikor 5-6 fehérjét táplálok (2-3x rázzuk össze a20 g-ot stb.), majd olyan napokat, ahol csak 2x van.

Valahogy annyira "természetesebb". Jobban gondolok, mint mindent megtervezni.

Számomra ez így van: van diétás számlám. Mondjuk egy újratöltési számla. Most megtehettem az első tiszta RF-t, de kitartottam. Tehát úgy töltöttem meg a számlám, mint egy malacka bank.

De vannak olyan csúnya problémák is, amelyeket ismerhet. nem tudod, amikor éjjel az okostelefonodon lógsz az ágyadban, és a WhatsApp-ra írsz a barátnőddel, és elmondja, hogy valami finomat eszik, például ételt stb.

Ez nagyon rossz. És akkor egy pillanatra elgondolkodik rajta, és Hirtelen rájön, hogy fizikailag már volt olyan hipoglikémiás érzés, hogy a WhatsApp kommunikáció/Netflix/zavaró tényezők figyelmen kívül hagyják Önt.

Még mindig ott van, csak az esti fehérjetartalmú étkezés után. Ez mindig a kritikus étkezés. Mert este csak a fehérje vezet a vércukorszint csökkenéséhez (-> akar valami édeset). Nem csípheti meg ezt vagy?

Valószínűleg nincsenek forró tippek vagy titkos receptek?

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Padnyomás 1990 »2019. szeptember 11. 17:22

Azt is gondolom, hogy a nagy mennyiségű élelmiszerekről szóló minden szó hülyeség. Rengeteg saláta, zöldség stb., Így a gyomor megtelik és „jól érzi magát”. nekem minden nem megy.

Ellenkezőleg. Általában nem is eszi meg a tányérom, hanem hagyjon valamit. A napi 1000-1500kcal-os hiány ellenére. Nem szeretek semmit, és nem hozok semmit.

De nézd meg, mint te cpt, vannak ilyen és ilyen napok. És minél gyakrabban élte túl a nehezebbeket, annál kevesebb nap lesz a nap nehéznek tűnni a jövőben.

A csalási napokat vagy az étkezéseket is halasztom, ameddig csak lehetséges. 1. mert lásd fent és 2. mert lásd a figyelő hozzászólását. mindig viszonylag nehéz visszajönni utána.

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 11. 17:44

kötet nem hoz semmit. nekem is, 1-2 óra van-hogyan magyarázzam-. csak észreveszed, hogy hiányzik az energia/kcal
nem tudja becsapni a testet. Próbáltam rostkeverékkel.

az egyetlen dolog, ami hoz nekem valamit, a tannin, például a zöld tea. ez csak annyira keserű, és akkor néhány órán át semmi máshoz nem hangulsz.

de fogalmam sincs, hogy ez csak nekem szól-e, vagy csak a magas kfa-m miatt

egyébként -3 kg-mal elégedett vagyok 2 hét alatt, amikor a tornateremben látom a 20 kg-os súlygyarapodást. Ráadásul a nadrágom folyamatosan csúszik, bár már 2 lyukat fúrtam az övbe. Semmit sem hoz (ma).

Azonban még mindig túl kövérnek találom magam (mindenki más, fam, stb., Folyton valami jót mond, ami nyom nélkül elhalad mellettem

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Wernus »2019. szeptember 11. 19:45

Az első csalástól lefelé ment. Mivel a csalások gyakran jönnek stb.

A legjobb, ha megcsalja magát egy csaló étellel, amikor ez jobban lehetséges.

És lehetőleg este, amikor reggel vagy délben megcsaltam, az étkezési villanás nagyon beindult haha

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 11., 20:05

figyelője a psmf-elnöknek

szerkesztés: 2019.12.12

Szia, kedvesek, most személyesen kellemetlen hírekkel vagyok kapcsolatban. A körülmények nagyon hülyék a PSMF számára, mert múlt kedden levágtam a bal gyűrűm. Azt hittem, hogy ez nem jelent problémát, de másnap reggel, amikor cseréltem a kötést, észrevettem, hogy az ujjbegye félig le van húzva, és elbizonytalanodtam a sebésznél, aki aztán egy "félig amputált ujjhegyről" beszélt, amelyet "már nem lehet táplálni". és amelynek legalább 1-2 hét gyógyulási időre van szüksége a helyszíni kezelés után, amely alatt "semmilyen körülmények között nem végezhetem erőnléti edzéseket". Vonakodva, néhány órás egyértelműség és ésszerűség után elfogadtam ezt a kijelentést, tekintettel arra, hogy optikailag nem marad el.

Az erőnléti önkéntelen szünet miatt a PSMF-jem izomvesztési étrenddé változik, és ezt nem akarom. 2 hét szar. Tehát mától megemeltem a KCAL/C/F értéket, és ezt a jövő keddi utólagos kinevezésig csinálom, amikor a doki az ujjamra néz. Talán edzés az orvos kinevezése után. Megvan a seggkártya. Miért mondom ezt neked? Nos, a testsúlyom elérte a nyeregpontot (95 kg) attól kezdve, amikor megnehezül, ezt tudom.

Két hete psmfe vagyok, és 4 napos megőrzéssel eltaláltam a "darabot"! Talán ez így van: Egy lépés hátra és így két lépés előre?

Csak tovább akarok harcolni, és a visszaesés miatt nem adom fel. Kívánom mindannyiótoknak, akiknek ugyanolyan fájdalmas élményeik vannak a PSMF-ben (mindenki tudja, milyen érzés este édességet kérni), sok sikert kívánok Önnek, és hogy egy ideig könnyebben megkönnyíti, mert több héten át Hónapok óta mindig megy előre, függetlenül attól, hogy az AB hét milyen eredményt hoz, hogy csak csalódtál (tudom, dat érzi) .

Béke és küzdj tovább!

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Padnyomás 1990 »2019. szeptember 12. 19:31

Végigszántottam magam a szálon, és lassan elvesztem a lelkesedésemet a PSMF iránt. Itt több a szenvedés, mint Sztálingrádban. Az előny megkérdőjelezhetőnek tűnik számomra a viszonylag erős pszichés ismeretek miatt. A stressz és a részben megmagyarázhatatlan haladás.

Szóval elmegyek innen, de minden jót kívánok

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek cpt.jeanlucpicard »2019. szeptember 13., 07:39

Csak pozitív dolgokról tudok beszámolni.

Korábban úgy gondoltam, mint te, de a PSMF mindig egy iskola számomra, hogy RENGEN zöldséget és fehérjét fogyasszak.

A PSMF-nek köszönhetően 800 g zöldséget eszem naponta, és ezt programszerűen. Tehát előzetesen hatalmas mennyiségeket vásárolok, és a választékom korlátozott. Csak azt szabad enni, ami nekem jó. Semmi más.

A zöldségek ilyen nagy mennyiségben történő vásárlása valóban új tapasztalat. Mivel alacsony a kalóriatartalma, az a nyomás is fennáll, hogy ne hagyja állva a zöldségeket, hanem egye meg őket.

Ez erősíti a szokásokat. KÉRJÜK, NE ALÁBBÍZZÁK, HOGY.

Kár, hogy elszakadsz.
Mert azt gondolom, hogy a "csapatban" egymást lehet szorítani. Tehát ha valakinek problémái vannak (természetesen nem vagyok profi), akkor megpróbálok segíteni, és remélhetőleg másoknak is. Mert együtt erősebbek vagytok.

Mi volt a problémád a PSMF préseléssel?

Tehát csak azt tudom elmondani, hogy az első hét csak rossz (a második egy kicsit), és át kell élned, aztán át lehet vonulni. Ó, egy dolog is rossz: Ha a mérleg leáll, de minden diétával megvan.
Ettől eltekintve, egyszerűen meg kell tennie egy GK-t 2 készlettel (3 helyett), az idős vagy beteg emberek intenzitási technikák nélkül hagyják abba a HIT-et (1-es edzés).

És sokan, akik sírnak és küzdenek, lehet, hogy nem vesznek elektrolitokat (kálium) és nem sóznak megfelelően, ez alatt igazán erős sót értem, amíg nem tudod elviselni és elfelejteni, mi van az újságokban a sóval kapcsolatban. Mert a diéta során elveszíti a nátriumot.

És ha ez sem segít, növelje a zsírt 30 grammal, ez 300 kcal plusz. A PSMF-ben alapértelmezés szerint 10-20 g van. Akkor működnie kell. A 30 grammot beveheti, ha elegendő pénze van a c8 MCT olajhoz, a többi olívaolaj a nyájas salátákhoz.

Lehet, hogy jól vagyok 25% testzsírral, de miért lehet ez másképp a 17,18,19,20-os embereknél, mint nekem, srácok?
A PSMF minden hullámvölgyön (diétaszünet és Jojo) biztosítja, hogy a tervezés során a heti 0,7–1 kg zsírtartalom biztonságban legyen.
Mit jelent ez nekem kövér fiúként? Már tervezem a következő PSMF hónapokat.
Technikailag a 3. macskának kell lennem (2-es küszöbön 24% KF-rel) 12 hétig.
A 12 W. biztonságos az igazán kövér emberek számára (mert sokan olvasnak itt), a testzsír körülbelül 35-40,50% -a lol. Ezért mondja: "legfeljebb 12 hét".
Ezért két ciklust tervezek.

Az ujjvágásom miatt néhány napig (hétfőig/keddig) egyél normálisan, nehogy elveszítsem az izmokat, majd négy hétig teljes gázzal, egy hét diétaszünettel, és húzd át november 25-ig. (akkor további 5 hét lenne, és végül még 9. a tervezésem során (mert tudom, hogy ez nem túlelemzés, hanem golyóálló, akkor még 9 kg-ot fogyok, 86 kg-nál lennénk - stabil!)

Úgy gondolom, hogy valamikor 12-15% testzsír és egykori PSMFer és testépítő igazán azt mondhatnám, hogy "imádom a testépítést", mert egy bizonyos szintre történő lecsökkentés és mérsékelt hizlalás (enyhe felesleg) hosszú hónapok alatt felszabadítja az elmét. És akkor már 3/4 évig szeretnék felépülni, és csökkenteni az általam felhalmozott zsírméréseket = talán 1 hónap PSMF, kész.

Ha ez nem motiváció mindenkinek, aki kövér?

Olvastad a fekvenyomást? Fogadok mindenkinek, hogy november 25-ig megteszem. elérni. Aki velem fogad Olyan vagyok, mint egy versenyző bika, aki jelenleg túl motivált (a PSMF 3. hete)

Ezt együtt fogjuk átvészelni, csapat fekvenyomás vagyunk, csatlakozzon csapatunkhoz! Vérrel, verejtékkel és könnyekkel érjük el a PSMF-el, és végül győztes gladiátorok vagyunk

Re: PSMF/SF Napló mindenkinek

nak,-nek Padnyomás 1990 »2019. szeptember 13., 08:48

Ó, igazából nincs problémám. Kb. 15 kg-ot fogytam vele kb 12 hét alatt. Ebből azonban csak 6-8 volt szigorúan a PSMF értelmében. Szóval nagyon jó vágás. Jó kiló/hét, nem lehet igazán panasz.

De most itt az ideje, hogy valami mást tegyen. Folytassa a diétát, csak tartsa alacsonyabban a hiányt. Kb. 12w időhorizontom van már. (ész!) előttem. Becslésem szerint a KFA-m most körülbelül 16% körül mozog, és ott valóban megtehetné a PSMF-et. Inkább túlságosan óvatos vagyok az izomvesztés terén, és inkább kipróbált, jól ismert, mérsékelt hiányos módszerekre hagyatkozom.

Ami engem zavar, az az általános energiaszintem (egy normális 7-8 órás éjszakával nem érek el, és most erőfeszítésre van szükségem a munka és az edzés között (és ez engem idegesít, és szerintem ez egy jel hogy több energiát szolgáltassak), hogy hatékony legyek) és egy enyhe paranoia, amely lassan felmerül bennem: félek a túledzettségtől. A libidó jó, én sem vagyok letargikus, nem érzem különösebben a stresszt, csak a fent említett megnövekedett alvásigényem van, és néha kontrollálatlan izzadságot kapok az edzés során. Tehát nem izzadok állandóan, de hirtelen eljön egy pont, ahol valóban elkezdődnek a dolgok. Általában a képzés utolsó 1/3 részében. Ahol már elvégezték az összes igényes mondatot és gyakorlatot. Tehát azt hiszem, hogy csak paranoiás vagyok, és minden rendben van/normális egy diétához. De mint mondtam, nem akarok feleslegesen izmokat égetni.

Csak most szerkessze/olvassa el a harci hívását a spoilerben. Mindig ott vagyok valami ilyesmiért. Itt is aktív maradok a szálban, és mentális támogatást nyújtok. Nincs kérdés. De hajlamos vagyok figyelmen kívül hagyni személyes érzéseimet, és mindent alárendelni a célnak. Ez mindig is így volt, és most könnyedén megtenném. De ha ez rontja az eredményt, akkor hülyeség lenne. Az ember gyorsan hajlamos korrelálni a szenvedéssel és az eredménnyel, vagyis arra gondol, hogy "minél rosszabb az, amit el kell viselnie, annál jobb lesz az eredmény". Gyakran ez igaz, néha nem. Néha "a legjobb eredményt akkor érik el, ha az ember a lehető legkevesebbet és a lehető legnagyobb mértékben szenved". Ez nem ál-pszichés beszéd, amelyet itt leégek, sokkal inkább a hormonális komponens, a kulcsszó stressz hormonjai stb., Valamint a zsírvesztés és az izomfenntartás közötti kapcsolódó romló kapcsolat

tarts ki!